737 IXEG

Forum miłośników symulatora X-Plane.

Moderator: Jaromaz

Re: 737 IXEG

Postprzez Jaromaz » Pn 25 kwi 2016, 22:01

Bug z VNAV występuje tylko w połączeniu z pluginem XPUIPC - wyszła już nowa wersja tego pluginu, która rozwiązuje ten problem. Usunięcie XPUIPC z pluginów również go rozwiązuje.

LOTowskie malowanie dla IXEG do pobrania tutaj.

Obrazek

Wycliffe Barrett wydał ostrzeżenie w sprawie tej wersji 737 :)
https://www.youtube.com/watch?v=Ekyb77hdERE&t=7m7s
X-Plane polecam: Just Flight PA-28R Arrow III, Red Eyes An-2, PMDG DC-6, IXEG 737, SimCoders Reality Expansion Pack, Ortho4XP + xEnviro.
Avatar użytkownika
Jaromaz
Steward
Steward
 
Posty: 817
Dołączył(a): Śr 03 lip 2002, 3:21
Lokalizacja: EPGO
Imię i Nazwisko: Jarosław Mazurkiewicz
Vatsim PID: 839288

Re: 737 IXEG

Postprzez storpil » Pn 25 kwi 2016, 22:17

Niestety, VNAV, FMC i AP mają kilka(naście) dość uciążliwych bugów. Od takich uniemożliwiających "zapięcie" VNAV-a, do totalnej awarii AP z rozjechaniem sie stanu FMA z FCU.
Cała reszta robi piorunujące wrażenie. Od modelowania i jakości tekstur w kokpicie 3D, przez dźwięki, model lotu, aż po detale pokroju mrugającej świetlówki i bardzo ciekawie wyglądającego "ogłupienia" wyświetlaczy EADI/EHSI w momencie zmiany źródła zasilania.
Nie mam cienia wątpliwości, że poprzeczka została realnie podniesiona. Cenowa też ;)

Obrazek
storpil
Kontroler PLVACC [inactive]
 
Posty: 121
Dołączył(a): Wt 10 maja 2005, 15:27

Re: 737 IXEG

Postprzez storpil » Pn 25 kwi 2016, 22:28

Nad Kiszyniowem
Obrazek
storpil
Kontroler PLVACC [inactive]
 
Posty: 121
Dołączył(a): Wt 10 maja 2005, 15:27

Re: 737 IXEG

Postprzez Jaromaz » Pn 25 kwi 2016, 22:57

Ciekawe ile ze zgłoszonych bugów faktycznie jest bugami :) a w jakim stopniu zgłoszenia wynikają ze zwiększonego poziomu oddania mechaniki samolotu ...
Dlatego też warto zapoznać się z ostrzeżeniem Wycliffe'a Barretta z mojego wcześniejszego postu ;)

W międzyczasie pojawiło się drugie LOTowskie malowanie do pobrania tutaj.


Obrazek
X-Plane polecam: Just Flight PA-28R Arrow III, Red Eyes An-2, PMDG DC-6, IXEG 737, SimCoders Reality Expansion Pack, Ortho4XP + xEnviro.
Avatar użytkownika
Jaromaz
Steward
Steward
 
Posty: 817
Dołączył(a): Śr 03 lip 2002, 3:21
Lokalizacja: EPGO
Imię i Nazwisko: Jarosław Mazurkiewicz
Vatsim PID: 839288

Re: 737 IXEG

Postprzez Poweer » Pn 25 kwi 2016, 23:57

Witam,

jestem po kilku już testach samolotu. Muszę powiedzieć, że poziom zdetalizowania systemów jest naprawdę na najwyższym poziomie - a to jeszcze nie koniec.
Podpisuję się pod wszystkimi pozytywnymi komentarzami na temat tego samolotu.

Jestem też aktywny na forum IXEG, szczególnie w dziale Bug Reports. Muszę powiedzieć, że Panowie nie spoczęli na laurach i cały czas poprawiają to co działa nie tak. Jan (real pilot) filtruje to co jest bugiem, a co nie, a reszta Panów pracuje nad rozwiązaniami (jeden ze zgłoszonych przeze mnie bugów już naprawili). Pierwsze update'y zapowiadają w ciągu następnych kilku dni.

Próbując odpowiedzieć na Twoje pytanie Jaromaz - z wątków, które czytałem określiłbym ilość bugów do nie-bugów na 50-60%. Dużo problemów siedzi w FMC, szczególnie w VNAV i wysypującym się Gizmo64. Reszta tematów to tak naprawdę rzeczy, które przeszkadzają, ale da się z nimi żyć (nie otwierające się okna w kokpicie, samolot przesuwany w bok przy silnym bocznym wietrze itp.). A reszta wątków to niewiedza/niedoczytanie użytkownika. Poza poważnymi - FMC/AP/VNAV/Gizmo i tymi tzw. pierdółkami nie zauważyłem, żeby którykolwiek z systemów symulowanych przez IXEG działał nieprawidłowo (na mój poziom wiedzy).

Polecam ten samolot każdemu, kto chce samolotu na poziomie 'study level'. Wart swojej ceny, a po patchach będzie tylko lepiej.

Ciekawostki:

KUKAM1G w wersji akrobacyjnej (już naprawione):
Obrazek

I niedzielny LKPR Runway to Hell:
Obrazek

Pozdrawiam
Kamil Nawrocki
Avatar użytkownika
Poweer
Pilot-kandydat
Pilot-kandydat
 
Posty: 1288
Dołączył(a): Pn 01 mar 2004, 9:34
Lokalizacja: EPWR
Imię i Nazwisko: Kamil Nawrocki
Vatsim PID: 834951

Re: 737 IXEG

Postprzez Poweer » Wt 26 kwi 2016, 9:28

No i mamy V 1.0.1

Version 1.0.1 introduces the following fixes:
Fixes incompatibility with XPUIPC where autopilot oscillations would occur and aircraft would climb through desired altitude
Fixes Navigraph crash/incompatibility issues when selecting a SID or STAR
Emergency EXIT light switch position now OFF in cold and dark
Disabled flap callouts. We will re-think the feature soon
Fixes issue where lights would not come on with Real Terra Haze installed
Adjusted sensitivity to tiller
Pre-flight and ground service menu weights now match
Spoilers now auto-deploy on RTO or landing
Fixes bug where temperature entered into wrong menu option on FMC crashes
Solves collapsing gear on sim load when cold and dark and turn around
Fixes FMC soft crash when selecting waypoint on duplicates page
Fixed crossfeed logic to allow proper draining of tanks with fuel pump pressure differential
Wired up the Position Lights switch to connect to Hot Battery Bus when in position ON BAT
Solves FMC Soft crash when entering PLAN FUEL on PERF INIT before entering anything else
ISA/OAT entry now work on PERF INIT page
Fixes issue where, in some complex sharp turns the route drawn would show a "kink"
Fixes several crashes during in-air editing of routes
Adds key commands for MCP ALT and VS


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kamil Nawrocki
Avatar użytkownika
Poweer
Pilot-kandydat
Pilot-kandydat
 
Posty: 1288
Dołączył(a): Pn 01 mar 2004, 9:34
Lokalizacja: EPWR
Imię i Nazwisko: Kamil Nawrocki
Vatsim PID: 834951

Re: 737 IXEG

Postprzez pawel-d » Wt 26 kwi 2016, 11:09

Panowie z IXEG wydale swoją maszynę w złym momencie dla mnie. Jestem świeżo po zmianie karty graficznej i w końcu mogę cieszyć się x-plane na sensownym poziomie. Miałem teraz skupić się na Saabie nabytym w niedawnej przecenie (bardzo zacny samolot, mogę polecić). A tu taka pokusa teraz.
Choć wydaje się, że chyba funkcjonalność FMSa jest chyba na niższym poziomie niż PMDG (brak własnych HOLD'ów np. i pewnie kilka innych). Choć trudno mi określić, na ile są to istotne rzeczy w symulatorze. Ale wszystkie smaczki które można zobaczyć na dostępnych materiałach robią faktycznie ogromne wrażenie. Efekt przy włączaniu oświetlenia pod glareshield'em jest rewelacja.

Podobno wymagania sprzętowe nie są bardzo wygórowane. Dałoby się porównać np. z Saabem od LES?
Paweł
EPGD
Avatar użytkownika
pawel-d
Steward
Steward
 
Posty: 252
Dołączył(a): Pt 01 cze 2007, 10:43
Lokalizacja: Gdańsk
Imię i Nazwisko: Paweł Dragan
Vatsim PID: 1003437

Re: 737 IXEG

Postprzez Poweer » Wt 26 kwi 2016, 11:21

Nie wiem jak Saab od LES, ale IXEG chodzi mi płynniej niż Dash od FJS, a na pewno duuużo płynniej niż FF 767.

Funkcjonalności do FMC będą dodawane sukcesywnie. Póki co dostali falę bugów, z którą jak widać walczą.
Kamil Nawrocki
Avatar użytkownika
Poweer
Pilot-kandydat
Pilot-kandydat
 
Posty: 1288
Dołączył(a): Pn 01 mar 2004, 9:34
Lokalizacja: EPWR
Imię i Nazwisko: Kamil Nawrocki
Vatsim PID: 834951

Re: 737 IXEG

Postprzez storpil » Wt 26 kwi 2016, 11:39

pawel-d napisał(a):Podobno wymagania sprzętowe nie są bardzo wygórowane. Dałoby się porównać np. z Saabem od LES?

Zdecydowanie lepiej, niż Saab. 340-tka to jeden z bardziej klatkożernych samolotów pod XP. IXEG odwalił kawał dobrej roboty z optymalizacją.
storpil
Kontroler PLVACC [inactive]
 
Posty: 121
Dołączył(a): Wt 10 maja 2005, 15:27

Re: 737 IXEG

Postprzez Poweer » Wt 17 maja 2016, 22:47

Na forum IXEG pojawił się config do Smart copilot dla IXEG.

Razem ze storpilem jesteśmy po pierszych testach i myślę, że storpil też się podpisze pod tym, że:
1. Config w tej wersji jest zdecydowanie 'latalny'
2. Samolot w wersji dwuosobowej posiada praktycznie te same funkcjonalności co w wersji solo
3. W zasadzie jedynym problemem jest przekazywanie sobie sterów i to tylko w kierunku Master -> Slave czyli trzeba przyjąć, że PF to Master, a PNF to Slave, bo inaczej bywają problemy z A/T przy starcie i reverserami przy lądowaniu.
4. Trzeba sobie zidentyfikować rzeczy, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę przy lataniu ze smart copilot.
5. Trzeba mieć airac z tego samego źródła ;) (aerosoft/navigraph)

Generalnie moje wrażenia są bardzo pozytywne i myślę, że w ciągu kilku lotów ogarniemy jak latać, żeby nie psuć :).
Kamil Nawrocki
Avatar użytkownika
Poweer
Pilot-kandydat
Pilot-kandydat
 
Posty: 1288
Dołączył(a): Pn 01 mar 2004, 9:34
Lokalizacja: EPWR
Imię i Nazwisko: Kamil Nawrocki
Vatsim PID: 834951

Re: 737 IXEG

Postprzez Jaromaz » Cz 04 sie 2016, 0:49

Oprogramowanie AirFMC dla iPada:

Obrazek.

Nie ma o tym wzmianki w opisie AirFMC w App Store, ale program ten działa również z IXEG 737.

Dodatkowo na stronie producenta można pobrać bezpłatnie pełną wersję AirFMC dla OSX. Nie będzie tak wygodna w korzystaniu, jak wersja dla iPada, ale pozwoli na przetestowanie funkcjonalności przed zakupem wersji na tablet.

List:
I'm a B737 pilot with more than 1500h on B737/300/400/500W and wanna congrat IXEG for the amazing product you created. Im Very impresed with the fidelity. Still some minor bugs and fix but its awesome.
Attached is a pic for you guys.


Obrazek
X-Plane polecam: Just Flight PA-28R Arrow III, Red Eyes An-2, PMDG DC-6, IXEG 737, SimCoders Reality Expansion Pack, Ortho4XP + xEnviro.
Avatar użytkownika
Jaromaz
Steward
Steward
 
Posty: 817
Dołączył(a): Śr 03 lip 2002, 3:21
Lokalizacja: EPGO
Imię i Nazwisko: Jarosław Mazurkiewicz
Vatsim PID: 839288

Re: 737 IXEG

Postprzez Jaromaz » Śr 09 lis 2016, 11:40

Obrazek

Aktualizacja do v1.1 w ciągu najbliższych 48 godzin - a w niej:

    Added TCAS. Just like in the real airplane, it will show various types of traffic (PROX, TA, RA) and the relative altitude, plus voice callouts and visual aids to avoiding RA traffic. The panel should work as the real one, including TA only, ABV/BLW, STBY, etc.
    Improved EGPWS. This is enhanced over 1.0.7 - the modes (1-5) should work a lot more closely to how the real modes work, including submodes (i.e. 4A, 4B). There is also a terrain-look-ahead feature that will alert when approaching terrain higher than the aircraft. New panel, new switches, new TERRAIN ON light. New INOP label for FO´s terrain display.
    Opening cargo doors with door annunciators and 3D cargo holds modeled.
    Eyebrow windows including selectable sunshade panels (select in preferences menu)
    Opening cockpit door
    Now showing current active waypoint distance and ETA on EHSI upper corners in MAP and CTR MAP mode
    Added increase/decrease map range datarefs
    A multitude of fixes to FMS stability and LNAV drawing and performance
    Several texture fixes
    INOP label for the logo lights if winglets fitted
    Autopilot fixes (autothrust gain, logic of MA buttons, GS arm logic, cleanup of FMA modes in some circumstances, FL CHG pitch behaviour in MACH regime with turbulence)
    Several rare gizmo crashes fixed for switches and levers
    Fixes to headings and bearings shown on FIX INFO and LEGS page (now show correct magnetic tracks)
    Ground power not showing anymore when booting in turnaround state
    Fixes to default transition altitude not always showing correctly (still just a crude east/west division)
    Added realistic way to operate approach speeds on APPROACH page
    Added failure flag to altimeter when not electrically powered
    Improved EFIS symbology when IRS units not aligned
    Fuel gauges now show "lbs" when imperial units are selected
    LNAV tracking accuracy improved (no more offset flying)
    Ground model improvements when using airplane with XP11 (no full XP11 compatibility yet)
    Solved numerous situations that would cause the FMS to produce soft crashes in the Gizmo console
    Numerous "ninja fixes" for X-Plane 11 compatibility. This means things may work in X-Plane11, but we do not officially support it and it may not be truly accurate numbers as you would find flight model wise in X-Plane 10. This is just enough to get by and allow your enjoyment in XP 11.

Dwa filmy z nowej wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=BIoOKryiC9A
https://www.youtube.com/watch?v=Uf1nH0pIsEA

Żródło / wątek: http://forums.x-pilot.com/forums/topic/ ... s-landing/

------

X-Aviation wprowadza też nowy system aktywacji produktów/zarządzania licencjami. Od tej pory można samodzielnie deaktywować licencje na określonych komputerach i aktywować na kolejnych:

https://www.youtube.com/watch?v=wQOT1HEs36c
X-Plane polecam: Just Flight PA-28R Arrow III, Red Eyes An-2, PMDG DC-6, IXEG 737, SimCoders Reality Expansion Pack, Ortho4XP + xEnviro.
Avatar użytkownika
Jaromaz
Steward
Steward
 
Posty: 817
Dołączył(a): Śr 03 lip 2002, 3:21
Lokalizacja: EPGO
Imię i Nazwisko: Jarosław Mazurkiewicz
Vatsim PID: 839288

Re: 737 IXEG

Postprzez Jaromaz » Wt 30 maja 2017, 11:07

Wersja 1.1 już dostępna do pobrania. Pomimo "ninja fixes" dla X-Plane 11 oficjalnie jest to samolot tylko dla X-Plane 10, więc APU należy nadal ręcznie aktywować (jednorazowo) w PlaneMakerze XP11 oraz wprowadzić zmiany w general engine specs zgodnie z tą instrukcją.

Pierwsze wrażenie po update w tym wątku: http://forums.x-pilot.com/forums/topic/ ... -released/

Trzecie polskie malowanie dla IXEG - Enter Air:

Obrazek
X-Plane polecam: Just Flight PA-28R Arrow III, Red Eyes An-2, PMDG DC-6, IXEG 737, SimCoders Reality Expansion Pack, Ortho4XP + xEnviro.
Avatar użytkownika
Jaromaz
Steward
Steward
 
Posty: 817
Dołączył(a): Śr 03 lip 2002, 3:21
Lokalizacja: EPGO
Imię i Nazwisko: Jarosław Mazurkiewicz
Vatsim PID: 839288

Re: 737 IXEG

Postprzez Jaromaz » Pt 23 cze 2017, 13:31

Pojawiło się kilka interesujących dodatków do IXEG B737:

1. W pełni zautomatyzowane Cabin crew announcements:

    "Welcome on board" is played when cargo doors are closed (no cabin doors in IXEG 737 yet) and seat belt sign is turned on.
    "Doors on automatic" is played when anti collision light is turned on.
    "Safety instructions" are played as soon as you start pushing or starting engines or taxing.
    "Prepare to takeoff" is played when you turn on landing lights.
    "Seat belts on" and "seat belts off" are played inflight when you turn them on and off (that simple).
    "Drinks and meals" is played just before you reach cruise altitude.
    "Start of descend" is played when you are 1000 ft below your cruise altitude.
    "Before landing" is played when you pass 4000 ft altitude for destination airport or extract gear or set flaps 10 or more.
    "Landing command" is played when you pass 3000 ft altitude for destination airport or set flaps 30 or more.
    "Arrival (after landing)" is played when ground speed is bellow 40 kts.
    "Doors on manual" is played when engines turned off, parking brake set.

Niestety dźwięki są zsyntetyzowane IVONą, ale w standardzie WAV i część z nich można łatwo zastąpić dźwiękami z wersji demo FS Cabin Crew:
http://www.fscabincrew.com/demo.html

Wątek i link do pobrania Cabin crew announcements:
http://forums.x-pilot.com/forums/topic/ ... -ixeg-737/

2. vSpeed callouts for IXEG 733 wreszcie wypowiadane:
http://forums.x-plane.org/index.php?/fi ... -ixeg-733/

3. Randomly enable the built-in IXEG failures - możliwość ustawienia prawdopodobieństwa wystąpienia danej awarii w zadanym czasie:
http://forums.x-pilot.com/files/file/10 ... -failures/

4. Czyszczenie TCAS w lotach OnLine łatka na błąd nowej wersji IXEG:
http://forums.x-pilot.com/files/file/10 ... -ixeg-733/

5. iGoDispatch for IXEG's Boeing-733 na iOS:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Link do manuala:
http://igoapp.ca/resources/files/igodis ... al_pad.pdf

Strona developera:
http://igoapp.ca/page10/igodispatchsaab.html

6. IXEG 733 świetnie współpracuje z pluginem X-RAAS2 symulującym Runway Awareness and Advisory System. Nowa wersja została przepisana z LUA na pełnoprawne pluginy - zyskała na stabilności i wydajności. Link do pobrania:
http://forums.x-plane.org/index.php?/fi ... ry-system/

Jako dodatek lista wszystkich dostępnych bezpłatnie malowań do IXEG - zawsze aktualna wersja dostępna w wątku:
http://forums.x-pilot.com/forums/topic/ ... very-list/

Aegean, Aegean, Aer Lingus (1996), Aer Lingus (2001), Aer Lingus (Old), Aero Contractors, Aeroflot (1995), Aeroflot (3 liveries), Aeroflot Cargo, Aerolinas Argentinas (C), Aerolinas Argentinas (New), Aerolinas Argentinas, AeroMexico (Classic), AeroMexico (New) , AeroMexico , Air Algerie, Air Austral, Air Baltic, Air Baltic, Air Baltic , Air Baltic , Air Berlin (old), Air Berlin, Air Bucharest, Air Canada (New), Air Canada (Pack), Air Child, Air China, Air Contractors, Air Europa 1, Air Europa 2, Air Europa 3, Air Europe , Air Holland, Air Jamaica, Air Kyrgyzstan , Air Malta (Old), Air New Zealand, Air New Zealand (Black), Air New Zealand (Holidays), Air New Zealand (Stripes), Air New Zealand, Air Nippon (Dolphin), Air North/Yukon, Air One, Air One , Air Sahara, Air Ukraine, AirTran, ALAS Uruguay, Alaska (Aladdin), Alaska (old) , Alaska Airlines (New), Albawings, Aloha Cargo, American (Astrojet), American (Current) , American (old), American (old), American (Oneworld), American (Retro), American N674AA, ANA (classic) , ANA (Gold) , ANA (Wings), ANA (Wings)2, Ansett (1980's) , Ansett (1985) , Ansett (1991), Ansett (2000), Ansett (Retro) , Ansett (VH-CZI), Ansett (VH-CZJ) , Ansett New Zealand, Arkefly , ASL, Australian Air Express, Australian Airlines, Australian , Austrian Airlines, Avianca, Aviolet, Bahamas Air 2, Bahamas Air , Belavia (New), Belavia 2, Belavia , Blue Air , Blue Express, Blue Panorama, BMI Baby , BOA Bolivian, Boeing Factory Primer, Boeing House, BRA Brazil, Braathens (SE-DUS), Braathens SAFE, Britannia (Eurowhite), Britannia 2 , Britannia Retro , British Airways (Landor 2), British Airways (Landor), British Midland, Brussels Airlines, Canadian North, Caracao Air, Cargo Jet Canada, Cargoair, Catalinair, Celebrity Cruises, Central Charter, China Air Force, China Eastern (Retro), ColStar (VA), Columbian Air Force, Compass Australia, Continental (Globe), Continental (Globe), Continental (Meatball), Conviasa, Corendon, CP Air, CSA, Czech Airlines , Czech Airlines (Classic), Dan Air London , DBA, DBA (T-Mobile), Delta (Current), Delta (up), Deutche BA, Duck Air, Eastern Airlines, Eastwest Australia, Eastwest Australia, EasyJet 2, EasyJet, Egypt Air, Egyptair, El Al, Ellinair, Emirates (1985), Enter Air, Estafeta, Estonian Air , Europe Airpost , Eurowings, FACH921 (Chile), Fanhansa, Farnair Europe, FedEx, First Air, Fischer Air, Flybe, FlySafair, Freedom ANZ, Freeworld (VA), Frontier (Bambi), Frontier (Deer), Frontier (Duck), Frontier (Fox), Garuda Indonesia, Garuda, Germania, Go Fly, GOL, GOL (New), Gol Linhas Aereas, GOL, Hamburg International, Hapag-Lloyd Express, Hooters Air, Hughes Airwest, Iberia Express, Icelandair, Iran Air, Iran Air (Aseman), JAL A , JAL B , JAL C, JAL D , JAL One World 1  , JAL One World 2, Janet, JAT Airways , Jet Airways, Jet2 Holidays , Jet2 Manchester, Jet2 Scotland , Jet2 Yorkshire , JetLite, JetSuite, Jettime (Cargo), Jettime (Monarch), Jettime , Kenya Airways , KLM (New), KLM (Orange), KLM (PH-BDH), KLM (PH-BDN), Korean Airforce, Kuban Airlines, Kulula, Ladeco Chile, LAN Chile (retro), LAN Columbia, LAPA , Lauda Air (Marley), LCPeru, LOT (Current), LOT , Lufthansa (D-ABEK), Lufthansa (Retro), Lufthansa Cargo, Magnicharters, Malev (HA-LED) , Malev (HA-LEG), MAT Macedonian , Meridiana, Meridiana, Midway Airlines, MistralAir, Monarch, NAC New Zealand, Netjets, NOK Air (5 liveries), NOK Air, Nolinor Aviation, Nordavia, NordStar , Norfolk Air, Northwest, Northwest (Bowling shoe), Northwest (retro), Norwegian (LN-KHA), Olympic 2, Olympic 3, Olympic , Pegasus (Retro), Peruvian Airlines, PIA, Poste Italiane, Private Aussie (BBJ), Private British BBJ, Private Canadian BBJ, Qantas, Qantas (1995), Qantas (2016), Qantas (Retro Roo II), Qantas (Retro), Qantas (StarTrack), Qantas , Rio Cargo, Royal Air Maroc, Royal Australian Airforce, Ryanair, Ryanair (yellow), Ryanair , S7 , SAA (Springbok), Sabena , Saeta Equador, SAS (70 aniversary), SAS (Retro), SATA (Fly Azores), Shanghai Airlines, Sideral (Cargo), SkyEurope, SkyExpress, Skywest Australia, Skywest Australia, Small Planet, South African, Southwest (Beats), Southwest (California), Southwest (Canyon), Southwest (Canyon), Southwest (Dessert), Southwest (Illinois), Southwest (Lone Star), Southwest (Lone Star), Southwest (old) , Southwest (Shamu 1), Southwest (silver), Sriwijaya Air, Sun Country 2, Sun Country, SunExpress, Sunwing , Surinam Airways, Swift Air, SWISS, TAA (Retro), TAA , Tarom, Tarom (Retro), Thomson (Dreamliner), Thomson, Tigerair Australia, Titan Airways, Titan Aiways, Titan, TNT 1, TNT 2, TNT 3, TNT 4, Toll Freight, Transavia, Transavia, Transavia (2005), Transavia (NC), TransBrasil, Transbrasil, Travel Service, TUI Fly, TUIfly.com, Turkish  (2 liveries), Turkmenistan, Ukraine , United (Current), United (Grey) , United (Rainbow), United (Retro), UPS (old), UPS, USA Jet, USAF C40B, USAir (1980's), Varig (PP-VOH), Varig (retro), Variglog (Azul), Variglog (cargo), VASP (PP-SFN), VASP (PP-SOU), VASP, Virgin America, Virgin Australia, Viva Air, Vivaerobus, Webjet, Western, Westjet, Westjet (Maple leaf), X-Italy (VA), Xiamen Air, XLDG House, Yangtze River Express.
X-Plane polecam: Just Flight PA-28R Arrow III, Red Eyes An-2, PMDG DC-6, IXEG 737, SimCoders Reality Expansion Pack, Ortho4XP + xEnviro.
Avatar użytkownika
Jaromaz
Steward
Steward
 
Posty: 817
Dołączył(a): Śr 03 lip 2002, 3:21
Lokalizacja: EPGO
Imię i Nazwisko: Jarosław Mazurkiewicz
Vatsim PID: 839288

Re: 737 IXEG

Postprzez Bulva » N 02 gru 2018, 23:24

Czy isnieje jakaś aplikacja działająca, jak AirFMC, tylko nie na iPada, a na tablet z (windowsem, ew. adroidem) pozwalająca wywalić tam FMC?
Wiem, że jest WebFMC, ale z kolei wymaga X-Plane 11, a ja latam jeszcze niestety na XP10 :-(.
Inne zanane mi aplikacje: VirualCDU, iFMS oraz xplaneCDU, ale te nie obsługują 733 IXEG.

Czy jest jakaś inna opcja o któej nie wiem ?
Bulva
Steward
Steward
 
Posty: 253
Dołączył(a): N 02 cze 2002, 5:15
Lokalizacja: W-wa

Poprzednia strona

Powrót do X-Plane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość